Dagarna bara går och går!

Dom rusar fram i världens fart. Dom säger ju det, den som väntar på nått gott ;) väntar aldrig för länge! så redan nu på fredag skall jag bege mig 30mil åt helvette och klart träffa denna tjej! Efter lite om och men så kommer fatkist hon hit redan veckan efter för att vi inte kommer ses på flertal veckor efter det då jag skall på intensivkurs och ta mig ett körkort.

Det var ett tag sen senast vi träffades, så nu ska det bli ett möta utan dess like! :]<3

 

Känns som i förrgår men det var hela 232 dagar sedan vi träffades första gången (:


Kommentarer
Postat av: sara

svar: Bara sju till? :( Inte meeer? Buhuu!

2011-02-09 @ 14:58:02
URL: http://saradahlfors.blogg.se/
Postat av: fron tvo pepparkakor 1000 mil fron dig... hehe

Hej Rasmus! ;)

2011-02-14 @ 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0