Denna tjejen är en tjej bortom allt annat!

Detta får bli mitt första inlägg dårå=), har skapat denna bloggen för att emellan åt skriva lite om en tjej jag beundrar. Detta är ett helt anonymt projekt jag nu skapar men skall bli en rolig resa!

 

Tjejen jag kommer skriva om och beundra för varje dag som går är en tjej som jag faktist gillar av hela mitt hjärta. Tycker hon är fruktansvärt duktig som tar skolan till så stort alvar och studerar för att göra sitt bästa och nå det bästa betyg hon kan vill ha! Tycker det är så roligt att se att man har orken och kraften att sätta sig alla dessa dagar då det behövs och hård studera men samtigit ha orken att tänka och träffa pojken hennes.

Denna tjejen har även ett antal intressen var av ett är att Plåta vardag och vänner=). Hon är riktigt duktig på att hitta dessa vinkal o vyer som jag aldrig skulle se med blåtta ögat.

P.S Hon bakar och lagar riktigt god mat!


Kommentarer
Postat av: sara

Tack för att du finns i mitt liv älskling! <3

2011-02-03 @ 21:56:52
URL: http://saradahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0